loading...

صدای مشاور

مشاوره تحصیلی

بازدید : 527
جمعه 8 خرداد 1399 زمان : 7:24

جذب سرباز امریه در جهاد دانشگاهی واحد استان البرز 99 : همراهان عزیز ما در این مقاله می‌خواهیم در مورد موضوع جذب سرباز امریه در جهاد دانشگاهی واحد استان البرز 99 مطالبی را در اختیارتان قرار دهیم. جهاددانشگاهی واحد استان البرز، از بین فارغ التحصیلان رشته‌های ارتباطات اجتماعی و علوم اجتماعی با گرایش‌های پژوهش علوم اجتماعی، جامعه شناسی و مردم شناسی بومی‌استان البرز سرباز امریه می‌پذیرد. در صورت مواجه با هر گونه سوال در این قسمت با همکاران ما در سامانه صدای مشاور در تماس باشند.برای اطلاع از جزئیات بیشتر در این خصوص مقاله ما را دنبال کنید.شما عزیزی که به دنبال کسب اطلاعات در این مورد هستند می‌توانند با مطالعه مقاله ما پاسخ سوالات خود را دریافت کنند و همچنین شما عزیزان می‌توانید برای اطلاع بیشتر در مورد جزئیات این خبر از طریق تماس با شماره‌های درج شده در زیر با مشاوران ما در سامانه صدای مشاور در تماس باشید تا راهنمایی‌های و تجربیات کامل خود را در اختیارتان قرار دهند.

انگشتان دست راست و فرز
بازدید : 526
شنبه 2 خرداد 1399 زمان : 20:24

شهریه مدارس شاهد برای سال 99 1400 : دوستان عزیز ما در این مقاله می‌خواهیم در مورد شهریه مدارس شاهد برای سال 99 1400 مطالبی را در اختیارتان قرار دهیم. شهریه مدارس شاهد برای سال تحصیلی ۱۳۹۹اعلام شد.در صورت مواجه با هر گونه سوال در این قسمت با همکاران ما در سامانه صدای مشاور در تماس باشند.برای اطلاع از جزئیات بیشتر در این خصوص مقاله ما را دنبال کنید.شما عزیزی که به دنبال کسب اطلاعات در این مورد هستند می‌توانند با مطالعه مقاله ما پاسخ سوالات خود را دریافت کنند و همچنین شما عزیزان می‌توانید برای اطلاع بیشتر در مورد جزئیات این خبر از طریق تماس با شماره‌های درج شده در زیر با مشاوران ما در سامانه صدای مشاور در تماس باشید تا راهنمایی‌های و تجربیات کامل خود را در اختیارتان قرار دهند.دوستان عزیز می‌توانید از طریق تماس با شماره زیر از برنامه‌های درسی مطلع شوید.

سایبان چادری بالونی گلخانه پارک نوروز تهران
بازدید : 617
شنبه 2 خرداد 1399 زمان : 20:24

جدول پخش برنامه‌های درسی جمعه 2 خرداد 99 : همراهان عزیز ما در این مقاله می‌خواهیم در مورد موضوع جدول پخش برنامه‌های درسی جمعه 2 خرداد 99 اطلاعاتی را در اختیارتان قرار دهیم. برنامه درسی شبکه آموزش سه شنبه 30 اردیبهشت ۹۹ اعلام شد : جدول پخش برنامه درسی 30 اردیبهشت ۹۹ شبکه آموزش سیما و جدول پخش کانال ۷ برنامه مدرسه تلویزیونی ایران به صورت زیر می‌باشد.در صورت مواجه با هر گونه سوال در این قسمت با همکاران ما در سامانه صدای مشاور در تماس باشند.برای اطلاع از جزئیات بیشتر در این خصوص مقاله ما را دنبال کنید.شما عزیزی که به دنبال کسب اطلاعات در این مورد هستند می‌توانند با مطالعه مقاله ما پاسخ سوالات خود را دریافت کنند و همچنین شما عزیزان می‌توانید برای اطلاع بیشتر در مورد جزئیات این خبر از طریق تماس با شماره‌های درج شده در زیر با مشاوران ما در سامانه صدای مشاور در تماس باشید تا راهنمایی‌های و تجربیات کامل خود را در اختیارتان قرار دهند.دوستان عزیز می‌توانید از طریق تماس با شماره زیر از برنامه‌های درسی مطلع شوید.

شهریه مدارس شاهد برای سال 99 1400
بازدید : 484
شنبه 2 خرداد 1399 زمان : 20:24

وام خودرو ایثارگران به چه کسانی تعلق میگیرد ؟ : دوستان عزیز ما در این مقاله می‌خواهیم در مورد اینکه وام خودرو ایثارگران به چه کسانی تعلق میگیرد مطالبی را در اختیارتان قرار دهیم. شرایط دریافت وام خودرو جانبازان تسهیلاتی که به همه گروههای ایثارگر داده می‌شود با توجه به نوع جانبازی و نیاز افراد است، اکنون 2 تا 3 طرح ویژه برای این افراد وجود دارد تا بتوانیم خدمات بهتری به ایثارگران ارائه دهیم .در صورت مواجه با هر گونه سوال در این قسمت با همکاران ما در سامانه صدای مشاور در تماس باشند.برای اطلاع از اخبار جدید در این خصوص مقاله ما را دنبال کنید. شما عزیزی که به دنبال کسب اطلاعات در این مورد هستند می‌توانند با مطالعه مقاله ما پاسخ سوالات خود را دریافت کنند و همچنین شما عزیزان می‌توانید برای اطلاع بیشتر در مورد جزئیات این خبر از طریق تماس با شماره‌های درج شده در زیر با سامانه صدای مشاور در تماس باشید تا راهنمایی‌ها و تجربیات کامل خود را در اختیارتان قرار دهند.

جدول پخش برنامه های درسی جمعه 2 خرداد 99
بازدید : 695
پنجشنبه 31 ارديبهشت 1399 زمان : 3:21

همراهان عزیز ما در این مقاله می‌خواهیم در مورد جزئیات استخدام 40 هزار نفر در دستگاه‌های مختلف دولت 99 مطالبی رادر اختیارتان قرار میدهیم. رئیس سازمان اداری و استخدامی‌کشور می‌گوید: طبق قانون برنامه ششم توسعه سالانه باید ۳ درصد از حجم دولت (به غیراز وزارت آموزش و پرورش) کاسته شود، با این حال قانونگذار اجازه داده تا به ازای هر سه خروجی، یک نیروی جدید در بدنه دولت جذب شود.در صورت مواجه با هر گونه سوال در این قسمت با همکاران ما در سامانه صدای مشاور در تماس باشند.برای اطلاع از اخبار جدید در این خصوص مقاله ما را دنبال کنید. شما عزیزی که به دنبال کسب اطلاعات در این مورد هستند می‌توانند با مطالعه مقاله ما پاسخ سوالات خود را دریافت کنند و همچنین شما عزیزان می‌توانید برای اطلاع بیشتر در مورد جزئیات این خبر از طریق تماس با شماره‌های درج شده در زیر با سامانه صدای مشاور در تماس باشید تا راهنمایی‌ها و تجربیات کامل خود را در اختیارتان قرار دهند.

Simply K-Pop] EVERGLOW(에버글로우) - DUN DUN - Ep.400]
بازدید : 511
پنجشنبه 31 ارديبهشت 1399 زمان : 3:21

شرط جدید در کسری خدمت بسیج : همراهان عزیز ما در این مقاله می‌خواهیم در مورد شرط جدید در کسری خدمت بسیج مطالبی را در اختیارتان قرار دهیم. سخنگوی قرارگاه مرکزی مهارت آموزی سربازان نیرو‌های مسلح گفت: کسرخدمت‌های سربازی مربوط به بسیح تنها به افراد دارای مهارت تعلق خواهد گرفت. در صورت مواجه با هر گونه سوال در این قسمت با همکاران ما در سامانه صدای مشاور در تماس باشند.برای اطلاع از اخبار جدید در این خصوص مقاله ما را دنبال کنید. شما عزیزی که به دنبال کسب اطلاعات در این مورد هستند می‌توانند با مطالعه مقاله ما پاسخ سوالات خود را دریافت کنند و همچنین شما عزیزان می‌توانید برای اطلاع بیشتر در مورد جزئیات این خبر از طریق تماس با شماره‌های درج شده در زیر با سامانه صدای مشاور در تماس باشید تا راهنمایی‌ها و تجربیات کامل خود را در اختیارتان قرار دهند.

جزئیات استخدام 40 هزار نفر در دستگاه‌های مختلف دولت 99
بازدید : 403
پنجشنبه 31 ارديبهشت 1399 زمان : 3:21

کمیسیون پزشکی معافیت کفالت : دوستان و همراهان همیشگی سایت ما در این مقاله می‌خواهیم در مورد کمیسیون پزشکی معافیت کفالت مطالبی را در اختیارتان قرار دهیم. یکی از مواردی که برای مشمولین عزیز شبه و سوال زیادی به وجود می‌آورد، در رابطه با کمیسیون معافیت کفالت سربازی می‌باشد.در صورت مواجه با هر گونه سوال در این قسمت با همکاران ما در سامانه صدای مشاور در تماس باشند.برای اطلاع از جزئیات بیشتر در این خصوص مقاله ما را دنبال کنید. شما عزیزی که به دنبال کسب اطلاعات در این مورد هستند می‌توانند با مطالعه مقاله ما پاسخ سوالات خود را دریافت کنند و همچنین شما عزیزان می‌توانید برای اطلاع بیشتر در مورد جزئیات این خبر از طریق تماس با شماره‌های درج شده در زیر با سامانه صدای مشاور در تماس باشید تا راهنمایی‌ها و تجربیات کامل خود را در اختیارتان قرار دهند.

شرط جدید در کسری خدمت بسیج
بازدید : 555
دوشنبه 28 ارديبهشت 1399 زمان : 8:22

نحوه اعطاء سنوات تحصیلی به دانشجویان مشمول : مشمولان عزیز ما در این مقاله مس خواهیم در مورد نحوه اعطاء سنوات تحصیلی به دانشجویان مشمول مطالبی را در اختیارتان قرار دهیم. رئیس سازمان وظیفه عمومی‌ناجا درباره نحوه اعطای سنوات تحصیلی به دانشجویان مشمول سربازی توضیحاتی داد. در صورت مواجه با هر گونه سوال در این قسمت با همکاران ما در سامانه صدای مشاور در تماس باشند.برای اطلاع از جزئیات بیشتر در این خصوص مقاله ما را دنبال کنید. شما عزیزی که به دنبال کسب اطلاعات در این مورد هستند می‌توانند با مطالعه مقاله ما پاسخ سوالات خود را دریافت کنند و همچنین شما عزیزان می‌توانید برای اطلاع بیشتر در مورد جزئیات این خبر از طریق تماس با شماره‌های درج شده در زیر با سامانه صدای مشاور در تماس باشید تا راهنمایی‌ها و تجربیات کامل خود را در اختیارتان قرار دهند.

دستگیری کلاهبردار میلیاردی در بروجرد
بازدید : 601
دوشنبه 28 ارديبهشت 1399 زمان : 8:22

نامه برای تمدید خدمت سربازی : مشمولان عزیز همیشه همراه سایت نظام وظیفه ما در این مقاله می‌خواهیم در مورد موضوع نامه برای تمدید خدمت سربازی مطالبی را برایتان عنوان کنیم. مشمولان متقاضی تمدید و یا تعجیل در موعد اعزام به خدمت، که دارای برگ اعزام به خدمت و خواستار تمدید و یا تعجیل در موعد اعزام به خدمت هستند در صورت دارا بودن شرایط زیر با همراه داشتن کارت ملی به هنگام تکمیل و ارائه فرم درخواست تمدید و تعجیل در موعد اعزام به دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی(پلیس+۱۰) مراجعه کنند.که برای اطلاع از متن نامه تمدید سربازی با مشاوران ما در سامانه صدای مشاور در تماس باشید.در صورت مواجه با هر گونه سوال در این قسمت با همکاران ما در سامانه صدای مشاور در تماس باشند.برای اطلاع از جزئیات بیشتر در این خصوص مقاله ما را دنبال کنید. شما عزیزی که به دنبال کسب اطلاعات در این مورد هستند می‌توانند با مطالعه مقاله ما پاسخ سوالات خود را دریافت کنند و همچنین شما عزیزان می‌توانید برای اطلاع بیشتر در مورد جزئیات این خبر از طریق تماس با شماره‌های درج شده در زیر با سامانه صدای مشاور در تماس باشید تا راهنمایی‌ها و تجربیات کامل خود را در اختیارتان قرار دهند.

نحوه اعطاء سنوات تحصیلی به دانشجویان مشمول
بازدید : 467
دوشنبه 28 ارديبهشت 1399 زمان : 8:22

تمدید سربازی با کد سخا : مشمولان عزیز ما در این مقاله می‌خواهیم در مورد تمدید سربازی با کد سخا مطالبی را در اختیارتان قرار دهیم. سامانه سخا برای پیگیری مسائل مرتبط به سربازی راه اندازی شده است تا متقاضیان خدمات از سازمان نظام وظیفه بتوانند برخی از اطلاعات و پیگیری‌های خود را از طریق این سامانه الکترونیک انجام دهند. در صورت مواجه با هر گونه سوال در این قسمت با همکاران ما در سامانه صدای مشاور در تماس باشند.برای اطلاع از جزئیات بیشتر در این خصوص مقاله ما را دنبال کنید. شما عزیزی که به دنبال کسب اطلاعات در این مورد هستند می‌توانند با مطالعه مقاله ما پاسخ سوالات خود را دریافت کنند و همچنین شما عزیزان می‌توانید برای اطلاع بیشتر در مورد جزئیات این خبر از طریق تماس با شماره‌های درج شده در زیر با سامانه صدای مشاور در تماس باشید تا راهنمایی‌ها و تجربیات کامل خود را در اختیارتان قرار دهند.

نامه برای تمدید خدمت سربازی

تعداد صفحات : 4

آمار سایت
  • کل مطالب : 46
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 646
  • بازدید کننده امروز : 647
  • باردید دیروز : 740
  • بازدید کننده دیروز : 741
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5340
  • بازدید ماه : 2017
  • بازدید سال : 17884
  • بازدید کلی : 70041
  • کدهای اختصاصی